Direktlänk till inlägg 23 maj 2017

Dans

Av Dancing Sparrow - 23 maj 2017 22:30

Chu!


Jag har nyligen skaffat en youtube kanal och laggt upp en video ganska nyss.

Jag gjorde den kanalen mest för att jag har varit intresserad i dans sen jag var fyra och blir då snart 17 om någon månad och vill bli någonting av min dans.

Skulle bli glad om ni skulle gå in och titta (ska hittas på Dancing Sparrow).


Länken finns här: https://youtu.be/HKEjgAUpF9Y

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dancing Sparrow - 29 maj 2017 21:06

Chue!!   Håller på med en dans uppvisning nu på Torsdag och är väldig stressad. Har en dans jag gör själv och en dans med en större grupp. Det som blir stressigt med detta är mest att byta kläder mellan nummrena (en dans mellan). Och sen ska...

Av Dancing Sparrow - 28 maj 2017 22:00

Chu! Har varit hos min kille Torsdag-Söndag (vi har distans med 4 timmar tåg). I alla fall var jag på väg hem idag från han och när det var det näst sista stoppet och en timme kvar tills jag var hemma, då det blev ett fel med spår växlingen. D...

Av Dancing Sparrow - 24 maj 2017 13:11

Chu!   De månader som gått av detta år gick inte som planerat. Hade hoppats på att göra det så bra som möjligt. Istället så hade jag fått ett stort blåmärke över halva vänsterhanden, sår mellan benen, nära på att få blodförgiftning, skar upp he...

Av Dancing Sparrow - 16 maj 2017 16:25

Chu! Jag är en tjej på 16 år, blir 17 om någon månad. Jag mår inte så bra var jag bor och lider av en "sjukdom" - depression. Jag har sen liten blivit slagen av folk i skolan och lärarna har inte brytt sig och det fortsätter ibland att folk knuffas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Dans
 Mobbning
 Mig själv
 Min Youtube kanal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards